Tips van de Feng Shui Piet

Feng Shui gaat over harmonie in wonen en werken

Ik geef je nuttige tips om de energie te versterken.

Als Piet ken ik het belang van een goede entree,

Maar helaas zie ik heel vaak de sticker NEE NEE.

Begin bij de voordeur, met heel veel plezier.

Tips voor de ingang, die lees je hier.

Sticker-van-Loesje  http://neejasticker.nl/loesje-sticker/

Het pad naar de voordeur is ook van belang,

soms struikel ik daar of word ik zelfs bang…

het beste voor hier is een kronkelend paadje

met een beetje geluk brengt het geld in het laatje.

Gaan de zaken niet volgens plan?

Business Feng Shui is wat je helpen kan.

Een goede flow op de zaak, op kantoor

is echt heel erg belangrijk hoor!

Rechte lijnen, dat is een taboe

En ook voor (ver)bouwen geldt: hard is niet goed.

Werk liever met zachte en rondere hoeken

Kijk hier voor inspiratie, je hoeft niet te zoeken.

De schoorsteen is nog altijd mijn lievelingsstek,

maar vaak zit de haard niet goed op z’n plek

wil je weten wat goed is en wat niet?

Stuur dan een mailtje naar de Feng Shui Piet.

Ik hoop dat je blij bent met alle tips

Ze zijn helemaal gratis, ze kosten je niks.

En zoek je soms een mooi cadeau?

Denk eens aan een e-book, die bestel je zo.

saint-nicholas-1067013_1920

Feng Shui in de slaapkamer is dat mooie boek

over slapen met Feng Shui, precies wat je zoekt.

Lekker slapen, ook tijdens de donkere dagen.

Rust en gezelligheid, dat wil je toch vragen?

Heel veel groeten van Sint en de Feng Shui Piet!

3D cover e-book Feng Shui in de slaapkamer.

picto TIP LIKE mijn Facebookpagina en win een GRATIS exemplaar van het e-book ‘ Feng Shui in de slaapkamer.’ 

! Stuur deze informatie door naar mensen in je netwerk, zodat ook zij de Feng Shui tips kunnen toepassen. 

Geef een reactie

